20.11.08

Talvi! Joulu! Pipareita!

Meille tuli talvi, ja minä hyppelen innoissani kuin pikkupupu.

(vähänks mä haluisin sellasen pikkupupun, ja antaisin sille nimeksi Eikka sen yhen gröönin mukaan)

Eka joululahjakin on nyt valmis.Ja joulua olen muutenkin onnistunut jo ujuttamaan. Sain sen kynttelikön
Ja vapise Marko Paananen, tässä luovia sisustusratkaisuja:
Kaksi vähän liian lyhyttä verhoa = yksi tarpeeksi pitkä. No ainakin tuo on mielenkiintoinen.

Palaan takaisin lahjapajaan. Mikä ihana tapa käyttää melkein vapaapäivä (mulla on kaks tuntia töitä illalla).

Vielä on muuten aikaa osallistua veikkailuun. Katso parikolme postausta alespäin. Ainiin, Teija haastoi Kisun ja Unton, ja vastaan tähän haasteeseen ensi kerralla tai ainakin sitä seuraavalla. Olisin muuten voinut itsekin kirjoittaa saman mitä Teija: "Mä osaan kyllä kirjottaa ihan oikein, mä olen äikässä hyvä, osaan kirjakieltä, mutta mä tykkään oikeesti kirjottaa näin kun mä kirjotan." Teen siis ihan tarkotuksella ne ylimääräiset vokaalit ja konsonantit ja käytän tahalteen murreilmaisuja. Mun mielestä on kivompaa niin.

Ei kommentteja: