29.11.08

Lii Laa

Mulla on uudet hiukset ja uudet rillit. Ihanaa.
Ja ihanaa on sekin, että hiuksissa on nyt enemmän omaa väriä kuin värjättyä. Vihdoinkin!

Ja mä viihdyn täällä viidakossani. Paitsi en osaa hymyillä kuvissa. Olen kateellinen niille, jotka pystyy joka räpsäisyyn väläyttämään kauniin hymyn... Minun hymyni näyttää siltä kuin kaivaisin jotakin kielellä hampaanvälistä(kts. ylläoleva kuva). Siksi usein jätänkin yrittämisen sikseen ja näytän kuvissa vain kovin myrtsähtäneeltä.

Yritän kovasti töitten välissä (mulla oli aamulla 5.00-9.00 töitä, ja sit 17.00-19.00) ehtiä joulumarkkinoille, Lutakon rock-kirppikselle ja säätämään noita laseja, ne painaa vähän korvan takaa. Ja seuraavassa töitten välissä (19.00 - 06.00) pitäis sit viettää vuoden ainoita pikkujoulujakin. Miksi kaikki pilleet järjestetään niinä viikonloppuina, kun mulla on töitä?

Jännää, ekat joululahjat on jo paketissa vaikkei vielä oo ees joulukuu...

(Olis varmaan paremminkin voinut käyttää tän 160. postauksen)

2 kommenttia:

Denim Blues kirjoitti...

Ooh! Tosi kiva tukka, ja lasitkin sopii sulle hianosti. Mullakin on lasien osto edessä keväämmällä.

Terhi kirjoitti...

Hups! Nyt vasta huomasin mihin tuo toinen linkki johtaa... *punastus* 11 kk Jenkkilässä vaihto-oppilaana niin kuka vaan oppi pepsodent-hymyn! :D Ne ei päästä sieltä pois ennen kun osaat väläyttää sen passintarkastuksessa...