30.5.08

Helgi Hrafn Jonsson

Kalenteriin on lisätty just nyt yksi meno lisää. Tätä enkeliä on päästävä katsomaan.

Helgi is playing with Sigur Rós on their tour this summer:

Finland

Aug 24 2008 8:00P House of Culture Helsinki

Helsinkiläisille tutuille semmoisia terveisiä, että silloin minua ainakin siellä päin sitten näkisi. Kukaan lähdössä mun kaa?

Jos myspace-musat eivät vielä innostaneet:

HaliHali
Dry run (live)
LastFM:ssä

Muoks: Ei onnistunukkaa, liput ol jo loppuunmyyty. Hemmetin hemmetti.


Oon myös virkannut. Niin, oon tainnut muutamia kertoja mainita kuinka epämieluista se minulle on ja miten mää en ossaa. Pian sitäkin ihmettä täällä kuitenkin näkee.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Minä kyllä oisin niiiin lähössä tuonne keikalle! lippuja sais näköjään huuto.netistä mut hintaakin on jonkun verran...