6.3.08

Savolainen työmyyrä

Täällä kaukana kotoa olen edelleen. Kissoja ja Miestä on jo ikävä. Viikko ja kolme päivää pitäisi vielä jaksaa. Töitäkin olen tehnyt liian ahkerasti kun tekeminen meinaa loppua kesken!

Paidan olen saanut aikaan, paksusta puuvillalangasta. Purin entisen ja tein siitä uuden. Kuvaa nyt ei sattuneesta syystä (ei kameraa, ei omaa nettiyhteyttä) ole saatavilla. Voipi olla että tulee kun kotiudun. Sanallisesti selitettynä se on yksinkertainen, ylhäältä alas neulottu raglan, vaaleansininen ja beiget resorit.

Tilauksenkin olen saanut. Aikaakin olisi tehdä. Malli on mietitty. Langat puuttuu. Jos huomenna kävisi ostamassa ja tilaajan kanssa katselisi mitä mieltä hän on. Eihän meillä lanka koskaan hukkaan mene... Lapselle kissakuvioista neulepaitaa on siis tulossa luultavasti tässä viikon sisään.

Lauantaina on Unton 1-vuotissynttärit. Enkä ole niitä juhlistamassa. Onnea, onnea vaan pikku ipanalle tätä kautta.

Tämän viikon ekoteko jää väliin. Jos nyt ei lasketa vali(s)tusta jota täällä olen ihan ilmaiseksi jakanut. Voi sukulaisparkoja jotka tästä joutuvat kärsimään.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei huomasitko et jklään haettiin enkkupäiväkotiin työntekijää? huomasit varmaan, ajattelin vaan varmistaa :) kiinnostaa niin suunnattomasti itteekin ens viikolla mennä sinne puhelintyttö-koulutukseen...koita selvitä vielä viikko, pääsiäisen jälkeen raised fist! :)

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla tummanvihreä huivi paksuhkosta langasta jossa on lila/violetti huovutettu tms. sydän koristeena?