9.2.08

Tästä ei tuu muotiblogia

1. Picnic dress, 2. Lovely dress, 3. queen of tarts dress, 4. soldier coat dress, 5. my dress, 6. dress-test-01, 7. Best dress ever, winterized, 8. vintage inspired yoke dress


Kävin hakemassa inspiraatiota Flickristä mekon ompeluun. Iski nimittäin ehdoton pakko saada ommella itselleen uusi mekko... Ja taas kaivellaan kangaslaatikoita.

Tekiskö näistä vanhoista verhoista?
Vai ehkä yhdistelisi näitä vanhoja kankaita?
Vai vaan pelkästään näitä?

Vai ottaisko mukaan vielä tän?



Tuloksia tästä aivoittelusta ensi kerralla. Tälläistä se on minulla kun on ollut edellisenä iltana baarissa. Ideoita vaan ryömii jokaisesta lokerosta, kun vaan jaksaisi vielä toteuttaa... Sain idean graduaineiston analyysiinkin. Hyvä minä! Siitä toteutuksesta ei puhuta nyt.

Ekoteko etenee: hankin kaksi jatkojohtoa katkaisijoilla. Nyt sammuu kaikki laitteet kokonaan eikä jää punaiset pisteet hohtamaan. Hankin myös energiansäästölamppuja: käsityövalostani poksahti toinen, nyt saan säästää energiaa neuloessa!

1 kommentti:

Sini kirjoitti...

Aa, toi kukkakangas valkosella pohjalla <3. Niin mua ettei mitään rajaa. Olen rakastunut.

Mulla on sama darrassa, ideoita on hirveenä (mut ei vaan jaksa), samaten haluun aina lähtee juoksemaan (mut ei vaan uskalla ku krapulassa ei kai kauheemmin kannattais urheilla..)

Mä tartuin haastamatta sun viikon ekoteko-haasteeseen, koska tuohan on aivan loistava idea. Matkin myös häpeilemättä ja niinpä jäi meiltäkin riisi kauppaan.