13.6.08

elossa

Halusin vaan huolestuneille tulla kertomaan, että haudasta on noustu. Limantuotanto on edelleen keskikokoisen etanafarmin luokkaa, mutta olen jalkeilla jo enemmän kuin tunnin kerrallaan ja olokin on parempi kun on saanut vähän ruokaa (jos kasvisliemessä keitettyjä nuudeleita voi ruuaksi kutsua) koneeseen.

Tylsää vaan meinaa olla. Aivotoimintakapasiteetti ei riitä kirjan lukemiseen tai itse tekstin ymmärtämiseen, neulekaaviotakin on hankalaa seurata. Sitäpaitsi kädet ei jaksa tehdä työtä. Aika on mennytkin lehtien selailuun ja netissä surffailuun. Lisäksi olen yrittänyt katsoa telkkaria (ei sieltä tuu mitään) ja kuunnella musiikkia.

Taidan lähteä sylittelemään tuhmia kissoja. Se on ihan hyvä rangaistusmuoto. Kuvattuna tarkemmin tässä videossa.(loppupuolella)

3 kommenttia:

Villasukka kirjoitti...

Voi jeeeeee! Mieletön video. Ja nyt minä tiedän tehneeni väärin kirotessani Indyä ja Pikiä kun ne silppuaa pahvilaatikoita/syö kukat/repii tapetit ei onneksi paljoa) tms. Sehän on vain kissataidetta ;)

Pirkko kirjoitti...

Minä oonkin nähnyt jo ton videon. Ihan loistava!!!

Kiva että sulla menee jo paremmin. Meillä on ollut oikea perjantai 13. päivä. Koiralta irtosi kynsi. Tai mun piti irrottaa se lopulta. Onneksi se oli "vain" kannuskynsi, noilla issikoilla on tuplakannukset takajaloissa. Pönttöpää on ihan onnessaan kun sai kumitossun jalkaan ja muovitötterön päähänsä. Saa huomiota enemmän kuin toinen - pöntötön :D

Romulus kirjoitti...

Kissaterapia auttaa kaikkeen, parantaa kaiken! Päätä vaan kehräävän kisun kylkeen ja tulee terveeks ;)