27.2.08

Minä täältä harjoittelusta hei.

Olen aivan varma siitä, että päiväkoti on se mun paikka ja luurit korvilla höpöttäminen siellä pulinakerhossa ei ole. Jopa tämä papereiden pyörittely ja kirjoittaminen voisi olla mun työtä, ainakin ennemmin kuin se, mitä olen yrittänyt rahanansaitsemismielessä tehdä.

Kyllä huomaa, miten elämänlaatu paranee, kun saa tehdä sellaista, mistä pitää.

Eilen illalla tehtiin pajutöitä. Ihan hyviä takkapuita tuli. Ei siis mitään esittelykelpoista tällä erää. Neule on aloitettu, voi olla että tulee valmiiksi ennen kotiin pääsyä. Puisia laatikoita meinasin kanssa nikkaroida. En vaan tiedä milloin.

Tämän viikon ekoteoksi olen palkannut Miehen etsimään kahvinsuodatinta, siis sellaista kestoversiota. Me kun kofeiininarkkareina kulutetaan aika paljon kahvia! Vaikka suodatinpussithan menevät biojätteeseen, niin jätettä se on sekin. Eipähän tarvitse ostaa joka toinen viikko uutta pakettia, joka on tietysti pakattu omaan pakkaukseensa jne. Rahansäästökin on hirmuinen (suodatinpussipakettihan maksaa melkein euron)...

Jatkakaahan tekin harjoituksia.

Ei kommentteja: