7.3.09

I <3 Husqvarna

Rakkautta on löytää joustotikki. (Ja saada kummitädiltä hirveä kasa kankaita)
Design by milliini. Ihan varmasti oon alitajuisesti kopioinu tään idean jostain. Nyt mä haluan myös neuloo tälläsen hurstin. Langatkin olis jo...

Ai joo, naukumaakareiden puu on vihdoinkin valmis. Sain sen puuttuvan pätkän vihdoinkin kieriteltyä.

Ennen:

Jälkeen:

Vain tolppa-apina pysyy samana. Huomaa myös lentävä hiiri. Vaaleanpunaraidallinen lentävä hiiri. Jolla on pyllyssä kukallinen lenkki. Vain luonto voi olla näin ihmeellinen.

2 kommenttia:

Sahrami kirjoitti...

80-luku on palannut! Tuo hursti on kivan näköinen, näyttäisiköhän sellainen mun käytössä hyvältä, kun olen samaa kokoluokkaa kanssasi...

Kyllä se vaan niin on, että nää kertaustyylit tulee aina vaan nopeemmin ja nopeemmin.

Romulus kirjoitti...

Voi kääks, toi eka kissakuva. Olin jo hetken ihan hädissäni et miten mun Roope voi olla jonkun toisen blogissa :D. Untsikka on kyllä ihan selkämyksestään ihan identtinen Roopen kaa. Kasvokuva sitten paljastaa että kyseessä on eri huutaja.

Hursti on hauska sana :).