7.8.08

The demon knitter of Middle Barn Street

Edit: kuva lisätty loppuun ja muita muutoksia.

Voisiko joku alkaa minulle ohjeenkirjoittajaksi? Ei tähän mutta noin niinkuin yleisesti? Kaikki merkintäni kun ovat tasoa vainminätajuan.
Tämmöistä tuosta riipustelusta pitäisi saada aikaiseksi:Meillä ei käytetä partaveistä, tuo oli lähimmäksi vastaava tavara. Seuraavaksi vähemmän parturimaisissa olosuhteissa:

On ne, tosi karvaiset ja lämpimät. Toivottavasti auttaa tuohon käden kolotukseen. Syksyllä toiminevat hyvin pyöräilyssä kädenlämmittiminä.

Päivän pelastus eilen oli, kun sain SNYltäni kortin! Tulin töistä, ja ärsytti monikin asia. Luukusta oli tullut paketti, josta ilahduin suunnattomasti siihen asti kunnes huomasin miehen nimen siinä päällä. Ei mulle mitään, hemmetti. Paketin poimittuani huomasin kuitenkin alla kortin, ja olihan mulle jotain, ihanaa! Piristi kummasti kun huomasi jonkun muistaneen.

Harmainta haisuakaan ei ole, kuka hän edes mahdollisesti voisi olla.

Tein modauksia peukaloon a.k.a ei kai näistä huomaa kumpi on ollut käytössä:
Arvaa kumpi käsi mulla on kipee? Pitäskö mun alkaa käyttää näitä vuorotellen siinä kädessä?

1 kommentti:

torrance kirjoitti...

Hianot! Miulla on ollu myös meininki tehä sweeney henkiset rannettimet, mut jotenkin sekin on vaan jääny. Näillä ilmoilla niitä pian saattais alkaa jo kaivata..samperi