8.4.09

Kiva naksahdus

Mä tajusin! Älysin! Osasin!

En muistanutkaan että uuden oppiminen on näin mukavaa.

Vihdoinkin ymmärrän, mitä kivaa niissä pitsihuiveissa on. Sellaista pitää saada seuraavaksi puikoille. Ehkä nyt se Aquila aukeaisi?

Ja ehkä siltä ensi kesän matkalta joka ehkä tehdään tuleekin mukaan Thríhyrnur og langsjól (oisin halunnu kirjottaa sen oikein islanniksi mut ei mulla oo noita oikeita kirjaimia, pyh) eikä langat lopapeysaan kuten olin aiemmin ajatellut...

Tämä kaulatötterö/keeppi on kaverille lahjaksi.

Djembe on edelleen mun lempisoitin. Anteeksi surkea kuvanlaatu.

3 kommenttia:

Pirkko kirjoitti...

Onks toi nyt se bling-bling alpakkalanka?

Jännä nähdä mitä pitsivirityksiä syntyy seuraavaksi?

Mulla on se juttu mukana, muista tulla hakemaan!

Irena kirjoitti...

Katsoin ensimmäisestä kuvasta että onpas ihana neulehame!
x)

Sanna onnellinen lahjan saaja:) kirjoitti...

uuuuuuuhhhh!!kiitos miljoonasti,se on ihana!!!!!!ihanan pehmeä ja kaunis,kiitos mervi:)