2.12.08

Vinkkejä ja muita ihania

Luen ainakin sataa miljoonaa blogia, tai no ainakin noita 234 bloglinesissä ja 40 blogilistalla ja 4 muuta jotka eivät suostuneet kummankaan palvelun käytettäväksi. Nyt on PAKKO listata niistä suosikkini. Älkää surko, jos oma bloginne ei päässyt listoille, se voi johtua ihan vaan siitä että mulla on laho pää, tai että en oo käynyt blogissanne viimeisen parin viikon aikana. Listasin näitä oikeastaan siksi, että joku voisi löytää tästä vielä uuden hauskan tuttavuuden.

Käsityöt, neuleet, lifestyle:

Tytin ja Nastin Pujoliivi
Markan solmussa
Marjutin neuleet
Tuulian Louhittaren luola
Kirsi Är:n Neuletiheys
Siisi on herännyt! En huomannutkaan.
Outi: Kerällä
Lotan Myy Maaria

Muoti ynnä muu siihen liittyvä:

Midinetin Kissankehto
Freelancer's Fashionblog
Idhrenin Heijastuspinta

Luonto ja luonnonsuojelu, ympäristö ja terveys ja muu vouhotus:
Noora Vanhasen Kemikaalicocktail
Karitan Villi Pohjola

Kuvat kertoo että mulla on nyt tälläsiä ihan omana eikä vaan käymässä. Titityy.

Pakko on myös suositella Teijan joulukalenteria. Mulla on tietokoneen vieressä koukusta roikkumassa muovipussi, missä on puikot, kahta lankaa ja pari kummallisen mallista tilkkua. Miehelle ilmoitin, että se on mun joulukalenteri. Se sanoi, että hienosti keksitty.

2 kommenttia:

Denim Blues kirjoitti...

:)
Tota noin...Mulla on toi valkonen se kakkosväri, ja harmaa oli pää- eli ykkösväri. Mutta ei sen väliä miten päin teet, jos sulla vain lankaa riittää molemmissa väreissä.Suurin osa lelua on sitä ykkösväriä, mutta kakkosväriäkin on paljon näkyvissä...Kyllä se siitä :)Mulla on sanavahvistuksena tähän kommenttiin CITTINA , hauska.

Markka kirjoitti...

IIiih! Ihana olla tuossa listassa. Aika ihania lankoja, tossa on kyllä varmasti shibuisukkaa!